Levertijd & verzendkosten Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, versturen wij dezelfde dag nog. Als je bestelling door de brievenbus past wordt deze via brievenbuspost verzonden, mocht het hiervoor de groot of te zwaar zijn wordt het via PostNL brievenbuspakketje of pakketpost verzonden, hiervan ontvang je een trackingcode. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Nederland:
– Vast tarief: €1,00
– Orders boven de €15 worden gratis verzonden
België:
– Vast tarief: € 3,99
– Orders boven de €40 worden gratis verzonden
Levering verloopt via brievenbuspost (tot 11 kaarten) of pakketpost van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Retourneren
Bedenktijd/retourneren Het kan voorkomen dat je je bestelling retour wilt sturen. Natuurlijk hoop ik dat mijn producten in de smaak vallen, maar wat de reden ook is, je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van jouw huis naar Pilula zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw favoriete vervoerder. Natuurlijk mag je ook gebruik maken van brievenbuspost, dit is wel op eigen risico. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Pilula geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@pilula.nl, je kunt hierbij het modelformulier voor herroepingsrecht gebruiken, dit is echter niet verplicht.. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen? Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@pilula.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant, daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren en wij een ruime bereikbaarheid hebben. Mocht je vragen hebben over producten, je bestelling of iets anders op de website kun je ons bereiken middels de volgende gegevens:
Pilula
Mail: info@pilula.nl
Website: www.Pilula.nl
Ons vestigingsadres:
De Wieken 124
4765BE Zevenbergschen Hoek
KVK: 68620039
Garantie & klachten
Garantie Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pilula.nl. Mochten we hier onverhoopt niet uitkomen is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Niet tevreden met persoonlijk gedicht?
Natuurlijk kan het voorkomen dat je een persoonlijk gedicht besteld en dat het niet in de smaak valt. Ik zal altijd mijn uiterste best doen om samen met jou een perfect gedicht te schrijven, ik hoor daarom ook graag je feedback en ga graag met je in gesprek om het naar jouw wensen aan te passen. Voor de betaling van jouw gedicht krijg je een factuur, deze dient binnen 14 dagen betaald te worden. Je ontvangt deze factuur toch als jij tevreden bent met het eindresultaat.